مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:552023-12-26سياسي

لزوم اصلاح مدل کسب و کار و تعرفه ها برای تحقق تحول دیجیتال


رییس فراکسیون هوش مصنوعی در مجلس شورای اسلامی معتقد است که در سال های گذشته سرمایه گذاری ها در حوزه ارتباطات ناکافی بوده و نیازمند اصلاح مدل کسب و کار است که تعرفه یکی از اجزای آن به شمار می رود و این خلاء باید جبران شود تا کشور بتواند برای تحقق تحول دیجیتال آماده شود.

- رییس فراکسیون هوش مصنوعی در مجلس شورای اسلامی معتقد است که در سال های گذشته سرمایه گذاری ها در حوزه ارتباطات ناکافی بوده و نیازمند اصلاح مدل کسب و کار است که تعرفه یکی از اجزای آن به شمار می رود و این خلاء باید جبران شود تا کشور بتواند برای تحقق تحول دیجیتال آماده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا تقی پور- رییس فراکسیون هوش مصنوعی در مجلس شورای اسلامی- در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین تلکام با بیان اینکه منحنی ها نشان می دهد در سال های گذشته سرمایه گذاری ها در حوزه ارتباطات ناکافی بوده و نیازمند اصلاح مدل کسب و کار است که تعرفه یکی از اجزای آن به شمار می رود؛ افزود: این خلاء باید جبران شود تا کشور بتواند برای تحقق تحول دیجیتال آماده شود.

وی افزود: در هر کسب و کاری، مدل کسب و کار مناسب و موثر یکی از ارکان اصلی حکمرانی در سطح ملی به شمار می رود و مدل های کسب و کار باید اقتصادی باشند تا بتوانند پاسخگوی سرمایه گذاری ها باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اصلاح مدل کسب و کار و تعرفه ها برای تحقق تحول دیجیتال

لزوم اصلاح مدل کسب و کار و تعرفه ها برای تحقق تحول دیجیتال