مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:002024-01-10بين الملل

عضو پارلمان رژیم صهیونیستی بار دیگر خواستار به آتش کشیدن غزه شد


در شرایطی که حملات رژیم صهیونیستی به غزه ادامه دارد، یکی از نمایندگان راستگرا و افراطی پارلمان رژیم صهیونیستی بار دیگر خواستار به آتش کشیدن نوار غزه شد.

- در شرایطی که حملات رژیم صهیونیستی به غزه ادامه دارد، یکی از نمایندگان راستگرا و افراطی پارلمان رژیم صهیونیستی بار دیگر خواستار به آتش کشیدن نوار غزه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نسیم فاتوری، عضو راستگرا و افراطی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) از حزب لیکود که معاون آن هم هست، تنها یک روز مانده به جلسه تفهیم اتهام این رژیم در دیوان بین المللی دادگستری در لاهه به اتهام ارتکاب کشتارهای جمعی در غزه، بار دیگر به آتش کشیدن نوار غزه را خواستار شد.

به نوشته روزنامه الدستور، این چهره افراطی کنست امروز چهارشنبه در گفتگو با رادیو هاکول برامه گفت که از توییت جنجالی ماه نوامبر با عنوان الآن غزه را آتش بزنید که محکومیت های گسترده ای و تعلیق موقت صفحه اش در فیسبوک را به دنبال داشت، پشیمان نیست.

فاتوری گفت: حرف هایم را تکرار می کنم، بهتر است به جای آسیب رساندن به سربازها، ساختمان ها را آتش بزنیم، هیچ بی گناهی در آنجا نیست.

این عضو کنست در ادامه مدعی شد، ارتش اسراییل موفق شد غیرنظامیان بی گناه را از شمال غزه تخلیه کند و 100 هزار تن ماندند، به آنها هیچ رحمی نمی شود، ما باید آنها را از بین ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو پارلمان رژیم صهیونیستی بار دیگر خواستار به آتش کشیدن غزه شد

عضو پارلمان رژیم صهیونیستی بار دیگر خواستار به آتش کشیدن غزه شد