مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 18:452024-01-07اقتصادي

معاون قوه قضاییه :️ مردم حتماً از اسناد رسمی استفاده کنند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به شهروندان توصیه کرد که برای انجام معاملات خرید و فروش حتماً از اسناد رسمی استفاده کنند زیرا انجام معاملات با استفاده از اسناد عادی زمینه بروز اینگونه مشکلات را فراهم می کند.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به شهروندان توصیه کرد که برای انجام معاملات خرید و فروش حتماً از اسناد رسمی استفاده کنند زیرا انجام معاملات با استفاده از اسناد عادی زمینه بروز اینگونه مشکلات را فراهم می کند.

جهانگیر گفت: مردم برای انجام معاملات خرید و فروش حتماً از اسناد رسمی استفاده کنند زیرا انجام معاملات با استفاده از اسناد عادی زمینه بروز مشکلاتی را فراهم می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: برگزاری ملاقات های مردمی و توسعه ارتباطات با مردم برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی آنها همواره مورد تاکید رییس قوه قضاییه است و با توجه به اینکه سال گذشته در سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات بسیار خوبی برای حل مشکلات مردم در دستگاه قضایی صورت گرفت، امسال هم به همه مسئولان قضایی در استان ها و در ستاد دستور داده شد که مشکلات مردم را در این ایام به طور ویژه دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون قوه قضاییه :️ مردم حتماً از اسناد رسمی استفاده کنند

معاون قوه قضاییه :️ مردم حتماً از اسناد رسمی استفاده کنند