مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:452024-01-10بين الملل

اقدام ضدصهیونیستی آفریقای جنوبی؛ فرصتی که نباید سوازنده شود


یک کارشناس ارشد مسائل بین الملل با اشاره به طرح دعوی آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی دادگستری گفت: شکایت آفریقای جنوبی این ظرفیت را دارد که یک اجماع گسترده بین المللی علیه اسراییل با محوریت این پرونده در دیوان بین المللی دادگستری .

- اقدام ضدصهیونیستی آفریقای جنوبی؛ فرصتی که نباید سوازنده شود یک کارشناس ارشد مسائل بین الملل با اشاره به طرح دعوی آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی دادگستری گفت: شکایت آفریقای جنوبی این ظرفیت را دارد که یک اجماع گسترده بین المللی علیه اسراییل با محوریت این پرونده در دیوان بین المللی دادگستری ایجاد کند و به انزوای موثر اسراییل در صحنه بین المللی منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روز جمعه هشتم دی ماه دیوان دادگستری بین المللی در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به اتهام نقض نگران کننده وظایفش طبق کنوانسیون پیشگیری و مجازات مربوط به جنایت نسل کشی در ارتباط با فلسطینی های ساکن نوار غزه شکایتی را ثبت کرده است.

در متن سند این شکایت نوشته شده است: اقدامات و قصورهای اسراییل دارای مشخصه نسل کشی هستند.

آن ها دارای نیت مشخص لازم برای از بین بردن فلسطینی های ساکن غزه به عنوان بخشی از یک گروه قومی، نژادی و ملی فلسطینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام ضدصهیونیستی آفریقای جنوبی؛ فرصتی که نباید سوازنده شود

اقدام ضدصهیونیستی آفریقای جنوبی؛ فرصتی که نباید سوازنده شود