مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:252023-12-26سياسي

عدم ارتباط پلتفرم «شیدا» با محکوم بانک سرمایه؛ شروع فعالیت با سروش صحت


پلتفرم «شیدا» که مدتی است عده ای سخن از ارتباط آن با پلتفرم «لوتوس» محمد امامی می دهند مربوط به یکی از بانک های کشور است که همکاری با سروش صحت را برای آغاز فعالیت خود انتخاب کرده است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه هنر و رسانه: اطلاعات نادرست و حدس و گمان های غلط می تواند سرنوشت برخی از کارهای فرهنگی را تغییر دهد و  با ارائه آدرس غلط مسیر مطالبه گری رسانه را نیز منحرف کند.

در حالی که چندی پیش عده ای معتقد بودند که پلتفرم شیدا همان لوتوس است که تغییر نام داده و متعلق به متهم اقتصادی محمد امامی است، مدیرعامل مستعفی شرکت ثبت کننده شیدا حسین پارسایی می گوید که شیدا پلتفرمی متعلق به هلدینگ زیرمجموعه بانک گردشگری است.

اطلاعات ثبتی دو شرکت کارت گردشگری پارس مربوط به پلتفرم شیدا و شرکت تصویر گستر پاسارگاد مربوط به پلتفرم لوتوس پلتفرم لوتوس توسط محمد امامی و به منظور تک فروشی سریال شهرزاد راه افتاده بود، محمد امامی سرمایه گذار آثار نمایشی مختلفی از جمله سریال شهرزاد و فیلم هایی چون ابد و یک روز ، خوب، بد، جلف و مغزهای کوچک زنگ زده است.

  امامی در اردیبهشت 1401 و در جریان پرونده فساد مالی بانک سرمایه به جرم اخلال کلان در نظام اقتصادی به 20 سال زندان، رد مال و انفصال از خدمات دولتی محکوم شد، روز یکشنبه 3 دی ماه هم پس از فضاسازی های مجازی با مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ارتباط پلتفرم «شیدا» با محکوم بانک سرمایه؛ شروع فعالیت با سروش صحت

عدم ارتباط پلتفرم «شیدا» با محکوم بانک سرمایه؛ شروع فعالیت با سروش صحت