مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:552024-01-08سياسي

اهدای 1100 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد در کرمانشاه/ 1090 پشت نوبتی داریم


رییس اداره حمایت اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از اهدای بیش از 1100 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در استان طی سال جاری خبر داد.

- اهدای 1100 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد در کرمانشاه/ 1090 "پشت نوبتی" داریم ایسنا/کرمانشاه رییس اداره حمایت اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از اهدای بیش از 1100 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در استان طی سال جاری خبر داد.

مهدی باوندپور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به خدمات و حمایت های متنوع کمیته امداد از مددجویان گفت: یکی از این حمایت ها اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال 1115 سری جهزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شده گفت: در مجموع امسال بیش از 37 میلیارد تومان صرف خرید جهیزیه نوعروسان کمیته امداد استان شده است.

این مسئول گفت: هر سری جهیزیه شامل یک دستگاه یخچال، یک دستگاه تلویزیون، یک اجاق گاز، یک ماشین لباسشویی و یک دستگاه جاروبرقی است.

باوند پور خاطرنشان کرد: تمام جهیزیه های خریداری شده از کالاهای ایرانی هستند.

رییس اداره حمایت اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در خصوص نحوه واگذاری جهیزیه به نوعروسان هم گفت: بر اساس تاریخ عقد افراد در صف نوبت قرار گرفته و جهیزیه به آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1100 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد در کرمانشاه/ 1090 پشت نوبتی داریم

اهدای 1100 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد در کرمانشاه/ 1090 پشت نوبتی داریم