مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:552024-01-10بين الملل

زاهدی: رژیم صهیونیستی رتبه اول ارتکاب جنایت علیه کودکان را دارد


رییس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رتبه اول ارتکاب جنایت علیه کودکان را دارد، گفت: باید کشورهای آزادی خواه از هر اقدامی برای افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی در جهت پایان دادن به حملات وحشیانه و غیرانسانی آنها، - رییس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رتبه اول ارتکاب جنایت علیه کودکان را دارد، گفت: باید کشورهای آزادی خواه از هر اقدامی برای افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی در جهت پایان دادن به حملات وحشیانه و غیرانسانی آنها، استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی زاهدی در اولین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA) گفت: همه ما می دانیم که هر تحولی در هر نقطه ای از جهان، خواه ناخواه سایر نقاط جهان را متأثر از خود می کند.

در این میان، قاره آسیا با توجه به اهمیت استراتژیک خود در دنیا و به واسطه دارا بودن منابع مهم و مورد نیاز جهان از جمله انرژی، جایگاه ویژهای داشته است.

وی ادامه داد: این منطقه به بهانه های مختلف، آماج ناآرامی ها و بی ثباتی ها قرار گرفته و اکنون جهان نظاره گر جنگ افروزی های رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت های برخی کشورهای غربی و آمریکا در تداوم سیاست های جنایتکارانه آنها در فلسطین در طول بیش از هفت دهه گذشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: رژیم صهیونیستی رتبه اول ارتکاب جنایت علیه کودکان را دارد

زاهدی: رژیم صهیونیستی رتبه اول ارتکاب جنایت علیه کودکان را دارد