مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 00:072024-01-07بين الملل

دفتر اطلاع رسانی غزه خواهان انتقال فوری 6000 زخمی از این منطقه شد


در پی فاجعه انسانی ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، دفتر اطلاع رسانی دولت غزه شامگاه یکشنبه خواهان باز شدن گذرگاه مرزی رفح و انتقال فوری 6000 زخمی فلسطینی برای درمان به خارج شد.

- در پی فاجعه انسانی ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، دفتر اطلاع رسانی دولت غزه شامگاه یکشنبه خواهان باز شدن گذرگاه مرزی رفح و انتقال فوری 6000 زخمی فلسطینی برای درمان به خارج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از خبرگزاری سما، این نهاد در اظهاراتی مطبوعاتی اعلام کرد: جنگ غزه 30 بیمارستان را از خدمات رسانی خارج کرده است و تعداد زخمی های فلسطینی به بیش از 58 هزار تن رسیده که 6000 تن به درمان فوری نیاز دارند.

دفتر اطلاع رسانی دولت غزه از مصر خواست فورا گذرگاه مرزی رفح را باز کرده و با انتقال این زخمی ها به خارج موافقت کند، زیرا بیمارستان های غزه توان درمان این حجم عظیم از زخمی ها و مجروحان با وضعیت وخیم را ندارند.

این نهاد گزارش داد که روزانه تنها اجازه انتقال 10 تا 20 مجروح داده می شود که با افزایش شمار زخمی ها این تعداد بسیار ناچیز است و از مصر خواست با انتقال صدها و هزاران زخمی موافقت کند.

دفتر اطلاع رسانی دولت غزه از آمریکا و جامعه جهانی خواست برای توقف جنگ علیه غزه، رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر اطلاع رسانی غزه خواهان انتقال فوری 6000 زخمی از این منطقه شد

دفتر اطلاع رسانی غزه خواهان انتقال فوری 6000 زخمی از این منطقه شد