مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:102024-01-17اقتصادي

برگزاری نمایشگاه بهاره در زنجان


رییس اتاق اصناف زنجان به همزمانی روزهای پایانی سال با آغاز ماه رمضان اشاره کرد و گفت: نمایشگاه بهاره و نمایشگاه ضیافت به همین دلیل ادغام شده است.

- محمد بازرگان، رییس اتاق اصناف استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه بهاره همه ساله برای روزهای پایانی سال برنامه ریزی می شود، اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه ایام پایانی سال با ماه رمضان مقارن است، نمایشگاه بهاره با نمایشگاه ضیافت به صورت مشترک برگزار خواهد شد.

  رییس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه مواد شوینده و اقلام خوراکی در اولویت قرار دارد، افزود: همچنین با جهاد کشاورزی برای توزیع کالا از طریق مباشرین هماهنگی شده است.

  وی با بیان اینکه نمایشگاه در فضای 4 هزار متر برگزار خواهد شد، گفت: تعداد غرفه ها هم 250 تا 300 غرفه پیش بینی شده است.

بازرگان با بیان اینکه در ارتباط با برگزاری نمایشگاه نیز سه نفر متقاضی بودند، افزود: در این مناقصه شرکت نمایشگاه های کاسپین برنده شد و قیمت غرفه در این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه پاییزه 30 درصد کاهش یافته است.

  رییس اتاق اصناف زنجان تصریح کرد: کاهش قیمت غرفه قطعا در عرضه کالا به قیمت پایین تر تاثیرگذار خواهد بود و همین امر قدرت خرید مردم را هم افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه بهاره در زنجان

برگزاری نمایشگاه بهاره در زنجان