مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:102023-12-30اقتصادي

تعیین تکلیف پلاک های مرزی استان مرکزی با استان همدان و قم


رییس اداره ممیزی و حد نگاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: پلاک های مرزی استان با استان های همدان و قم تعیین تکلیف شدند.

- ایسنا/مرکزی رییس اداره ممیزی و حد نگاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: پلاک های مرزی استان با استان های همدان و قم تعیین تکلیف شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی نکویی 9 دی در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسه رفع اختلاف مرزی ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی و همدان بیان کرد: با توجه به تهیه موزاییک و اطلس کل پلاک های کاداستر استان و بارگذاری تمامی لایه های اطلاعاتی در سامانه سبا جهت پاسخگویی الکترونیک استعلامات به مردم استان، این جلسه با هدف رفع سطوح گپ و تداخل در مرز پلاک های شهرستان شازند، ساوه، خنداب با پلاک های ملایر، فامنین، قهاوند استان همدان برگزار شد.

وی با اشاره به تعیین تکلیف 60 پلاک با در نظر گرفتن نقشه های تحدید حدود ثبتی و مرز سیاسی استان، افزود: در روزهای گذشته درخصوص 42 پلاک نیز با استان قم رفع اختلاف صورت پذیرفته است و در حال برنامه ریزی جهت برگزاری جلسه رفع اختلاف مرزی با استان اصفهان هستیم که این تلاش ها در راستای پاسخگویی سریع به درخواست های کشاورزان، بهره برداران و مالکین روستاها با کمترین ضریب اشتباه و جلوگیری از سرگردانی ارباب ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف پلاک های مرزی استان مرکزی با استان همدان و قم

تعیین تکلیف پلاک های مرزی استان مرکزی با استان همدان و قم