مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:352024-01-17بين الملل

ارتش آمریکا مدعی توقیف کشتی حاوی قطعات موشک ساخت ایران برای حوثی های یمن شد


سنتکام افزود که نیروی دریایی آمریکا درنهایت کشتی حامل این سلاح ها را به دلیل ناامن دانستن آن غرق کرده و 14 خدمه آن را بازداشت کرده اند.

- سنتکام افزود که نیروی دریایی آمریکا درنهایت کشتی حامل این سلاح ها را به دلیل ناامن دانستن آن غرق کرده و 14 خدمه آن را بازداشت کرده اند.

ارتش آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که نیروی دریایی این کشور، یک کشتی را توقیف کرده که محموله ای حاوی قطعات موشک و سایر تسلیحات ساخت ایران داشته و رهسپار منطقه ای تحت کنترل حوثی های یمن بوده است.

  عملیات توقیف کشتی و ضبط محموله های تسلیحاتی آن هفته گذشته انجام شده و در جریان آن دو تن از کماندوهای آمریکا نیز ناپدید شدند.

  توقیف این کشتی، یکی از آخرین اقدامات نیروی دریایی ایالات متحده و متحدانش است که علیه حملات شورشیان حوثی در دریای سرخ انجام می شود.

  حملاتی که شورشیان تحت حمایت ایران در دو ماه اخیر در دریای سرخ و خلیج عدن و در واکنش به جنگ اسراییل علیه حماس انجام داده اند، کشتیرانی بین المللی را به خطر انداخته است و به نظر می رسد قطعات موشک هایی که در عملیات هفته گذشته نیروهای آمریکایی ضبط شدند نیز از نوع همان موشکهایی بودند که در جریان حملات حوثی ها به کشتی ها در دریای سرخ استفاده می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش آمریکا مدعی توقیف کشتی حاوی قطعات موشک ساخت ایران برای حوثی های یمن شد

ارتش آمریکا مدعی توقیف کشتی حاوی قطعات موشک ساخت ایران برای حوثی های یمن شد