مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:262023-12-23اقتصادي

سرمایه در گردش مشکل مشترک شرکت های دانش بنیان فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نخستین رویداد جام رسانه در حالی در شیراز برگزار شد که این رویداد مشکل اساسی شرکت های دانش بنیان را فریاد زد.

شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان فارس با حضور در این جام رسانه ای نسبت به بیان توانایی ها و محصولاتی که تولید کرده اند اقدام کردند اما مشکل اصلی که وجه مشترک تمامی شرکت های دانش بنیان داشتند معضل سرمایه در گردش است.

نبود صندوق های سرمایه گذاری پر ریسک یکی از مشکلاتی است که فعالین شرکت های دانش بنیان از آن گلایه مند بودند.

  گفتنی است که شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری فارس از جمله شرکت های پیشرو در تولید علم و محصولات مبتنی بر دانش های نو است اما بازاریابی و کمبود سرمایه گذار فعال در این بخش موجب شده تا این شرکت ها نتوانند نسبت به تجاری سازی  محصولات خود اقدام کنند  و با دارا بودن بازار محدود مصرف کننده موجب شده تا برخی از این فعالین به دنبال خروج از استان و فعالیت در سایر استان های کشور هستند.

سرمایه در گردش و بازاریابی  مشکل شرکت های دانش بنیان یکی از موضوعاتی که در توسعه فعالیت های شرکت های دانش بنیان حائز اهمیت است موضوع توسعه بازار های هدف و افزایش سهم بازار محضولات دانش بنیان است مشکلی که در میان صحبت های فعالین شرکت های دانش بنیان به وضوح دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه در گردش مشکل مشترک شرکت های دانش بنیان فارس

سرمایه در گردش مشکل مشترک شرکت های دانش بنیان فارس