مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:452024-01-16اقتصادي

تامین آب شرب پایدار 2300 روستا


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درباره روند پیشرفت طرح جهاد آبرسانی گفت: در فاز اول این طرح، تأمین آب 10هزار روستای دارای تنش آبی یا فاقد تأسیسات آب رسانی به بهربرداری خواهد رسید.

- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درباره روند پیشرفت طرح جهاد آبرسانی گفت: در فاز اول این طرح، تأمین آب 10هزار روستای دارای تنش آبی یا فاقد تأسیسات آب رسانی به بهربرداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشم امینی در آیین گشایش رسمی مجمع خیرین آبرسان آب شرب کشور با بیان اینکه در گام بعدی برای رفع تنش های آبی، تأمین آب 7138 روستا از محل اعتبارات محرومیت زدایی و تأمین آب 3000 روستا در کشور از سایر منابع اعتباری (منابع عمومی) توسط پیمانکاران بخش خصوصی انجام می شود، اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای فاز نخست این طرح را 50 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و تاکنون 29 هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار مصوب برای این پروژه در نظر گرفته شده است که 15 هزار و 300 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است و تاکنون توانسته ایم 45 درصد پیشرفت فیزیکی را در این پروژه ها شاهد باشیم.

وی با قدردانی از همراهی خیرین آبرسان آب شرب کشور آنان را سقایان وطن خواند و با برشمردن اقدامات خیرین در سال گذشته اظهار کرد: تشکیل مجمع خیرین آبرسان کشور، انعقاد تفاهم نامه با خیرین و صنایع و نهاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب پایدار 2300 روستا

تامین آب شرب پایدار 2300 روستا