مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:552023-12-24حوادث

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در پایتخت


رییس پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و انهدام باند سارقان موتورسیکلت در پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز یکشنبه 3 دی ماه 1402 رییس پلیس آگاهی پایتخت سردار کارآگاه علی ولی پورگودرزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش مأموران معاونت مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت اعضای یک باند پنج نفره سرقت موتور سیکلت شناسایی و با اقدامات اطلاعاتی و فنی دستگیر شدند.

سردار ولیپور گودرزی در مورد شیوه سرقت این افراد گفت: این افراد موتور سیکلت ها را در پارکینگ شناسایی کرده و با تخریب قفل اقدام به سرقت کرده و در ادامه موتورهای سرقتی را در فضای مجازی به فروش می رساندند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه تاکنون 40 دستگاه موتور از شهرهای کناری تهران و شمالی کشور کشف و توقیف شده است تصریح کرد: مالباختگان مطمئن باشند که تا آخرین موتور سرقتی شناسایی و با حکم قضایی توقیف و به مالباختگان مسترد می شود.

وی با اعلام اینکه سارقان در واقع با جعل سند موتورها را در فضای مجازی به فروش رسانده و یک مالخر حرفه ای هم داشتند به شهروندان توصیه کرد: حتما به هنگام خرید موتور به ویژه در فضای مجازی با پرداخت هزینه اندک کارشناسی و احراز هویت مالک و احراز سند مالکیت اقدام به خرید کرده و از شماره شاسی و هویت موتور اطمینان حاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در پایتخت

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در پایتخت