مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:002024-01-03سياسي

برترین نسل عالم از دامن این بانو بیرون آمد


همه چیز در او خلاصه می شود.

در وجود بانویی که برترین نسل عالم در دامنش پرورش یافت و خاندان اهل بیت با او معنا پیدا کرد.

همسری شایسته و مادری تمام و کمال که الگوی تمام زنان عالم است؛ - گروه زندگی- نفیسه خانلری- حضرت ولی عصر (عج) می فرمایند: همانا دختر رسول خدا برای من الگویی شایسته است ؛ با توجه به این تعبیر زیبا همزمان با ولادت حضرت زهرا (س)، پرداختن به سبک زندگی و ابعاد شخصیتی ایشان در جایگاه یک مادر و همسری نمونه، از مهمترین اتفاقاتی است که می تواند به شناخت بیشتر همه ما از این بانوی اسوه کمک کرده و راه را برای زندگی بهتر و شیرین تر باز کند.

در این گزارش همراه با حجت الاسلام رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت سعی داریم به نکاتی از رفتار و اعمال حضرت فاطمه (س) اشاره کنیم که در زندگی های امروزه نیز کاربرد بسیاری دارد.

  روزی که سران عرب از فاطمه (س) ناامید شدند دخت پیامبر ؛ قطعا همین لقب برای حضرت زهرا (س) کافی بود تا بهترین خواستگارها به خانه رسول اکرم (ص) بیایند و گرانقدرترین هدایا و مجلل ترین عروسی را پیشکش کنند اما برای دخت نبی، اولویت چیزی دیگری بود.

حضرت فاطمه (س)، رضایت خدا را برهرچیزی مقدم می دانست و به همین سبب نیز بدون چشمداشت به مقام و ثروت، خواستگاری تمام سران قبایل را رد کرد، سرزنش زنان قریش را به جان خرید و سرانجام امیرالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین نسل عالم از دامن این بانو بیرون آمد

برترین نسل عالم از دامن این بانو بیرون آمد