مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:102024-01-16ورزشي

ایفاسرام به دنبال انتقام با حفظ اولویت صعود در جدول


دو تیم ایفاسرام اردکان و هورسان رامسر در حالی با شرایط مشابه در جدول به مصاف یکدیگر خواهند که ایفایی ها در اندیشه انتقام باخت دور رفت در این بازی خانگی به سر می برند.

- ایسنا/یزد دو تیم ایفاسرام اردکان و هورسان رامسر در حالی با شرایط مشابه در جدول به مصاف یکدیگر خواهند که ایفایی ها در اندیشه انتقام باخت دور رفت در این بازی خانگی به سر می برند.

شانزدهمین هفته از مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران در حالی فردا (چهارشنبه 27 دی) با هفت دیدار پیگیری خواهد شد؛ که سالن آیت الله خاتمی اردکان میزبان صف آرایی دو تیم ایفاسرام و هورسان رامسر خواهد بود.

شاگردان عباسعلی میرحسینی در تیم ایفاسرام که به تازگی هدایت این تیم را و با شروع نیم فصل دوم بر عهده گرفته است در حالی از نماینده شهر رامسر میزبانی خواهند کرد که در هفته قبل مقابل حریف خود متحمل شکست شدند.

شاگردان آرش صادقیانی در تیم هورسان رامسر نیز شرایط مشابه با ایفایی ها دارند و در هفته پانزدهم مغلوب حریف خود شدند، اما نتیجه دیدار دور رفت این دو تیم سه بر دو به سود هورسانی ها ثب شد، بنابراین تیم میزبان به دنبال کسب انتقام البته با اولویت حفظ صعود در جدول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایفاسرام به دنبال انتقام با حفظ اولویت صعود در جدول

ایفاسرام به دنبال انتقام با حفظ اولویت صعود در جدول