مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 19:102024-01-02سياسي

درخواست رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مبنی برافزایش مستمری مدد جویان


رییس کمیته امداد در جلسه کمیسیون اجتماعی گزارشی از روند 9 ماهه این نهاد ارائه دادند که به موضوعات میزان اشتغال زایی و تسهیلات تکمیلی پرداخته شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرنگاران توانا، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با دعوت کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به منظور ارائه گزارشی مبنی بر عملکرد این نهاد در موضوع اشتغال،کمک به محرومین، اقدامات به عمل آمده در خصوص توانمند سازی اشخاص تحت پوشش، در این کمسیون حاضر شد.

حسین گودرزی سخنگو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت و گو با خبرنگار باشگاه توانا در این باره گفت: در این جلسه موضوع وام مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی و عدم استطاعت آن ها در پرداخت وام 22 درصد، مورد بحث قرار گرفت که رییس کمیته امداد تقاضا خود را مبنی بر لحاظ کردن اعتبارات برای این مدد جویان در بودجه سال آینده را اعلام کرد.

    وی افزود: رییس کمیته امداد در این جلسه گزارشی از روند نه ماهه این نهاد ارائه دادند که به موضوعات میزان اشتغال زایی و تسهیلات تکمیلی پرداخته شد.

 گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی ادامه داد: ایشان در رابطه با عدم همکاری بانک ها در چهار ماه اول سال در رابطه با موضوع تسهیلات تکمیلی گله مند بودند و ذکر کردند که روند همکاری از بعد از ماه چهارم به ترتیب آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مبنی برافزایش مستمری مدد جویان

درخواست رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مبنی برافزایش مستمری مدد جویان