مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:102024-01-01اقتصادي

عملکرد نامطلوب کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با وام ازدواج/4171متقاضی در صف انتظار


سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 4 هزار و 171 متقاضی وام ازدواج این استان در صف انتظار هستند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 4 هزار و 171 متقاضی وام ازدواج این استان در صف انتظار هستند.

محمد عبدالحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: تا پایان آبان ماه تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان کهگیلویه و بویراحمد 10 هزار و 547 نفر بوده که از این تعداد وام 6 هزار و 376 نفر پرداخت شده و چهار هزار و 171 متقاضی هم در صف انتظار هستند.

وی با بیان اینکه طبق این آمار عملکرد استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به میانگین کشوری، عملکرد مطلوبی نیست، اظهارکرد: ما تا پایان مهر ماه 57 درصد پرداختی داشتیم که در کشور رتبه 24 بوده و تا پایان آبان ماه تقریبا 60 درصد پرداختی داشتیم و با توجه به این درصد به رتبه 25 کشوری تنزل پیدا کردیم.

البته این آمار بنا به یک سری دلایل مورد موافقت شبکه ی بانکی نیست بلکه جمع بندی آمار کشوری است و قرار است طی جلسه ای که به زودی برگزار می شود یک جمع بندی نهایی نسبت به این موضوع انجام بگیرد و این اختلاف بر طرف شود.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دلیل اینکه تعدادی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد نامطلوب کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با وام ازدواج/4171متقاضی در صف انتظار

عملکرد نامطلوب کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با وام ازدواج/4171متقاضی در صف انتظار