مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:362024-01-08سياسي

غبار محرومیت بر چهره «فهرج» و مهاجرت شهروندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فهرج، این شهرستان در شرق استان کرمان واقع شده، شهرستانی که طوفان های پی درپی امان ساکنان آن را بریده و از طرفی نبود زیرساخت های شهری که بتواند مرحمی بر زخم های طوفان خورده این شهر بگذارد، موجب ناامیدی و در نتیجه مهاجرت شهروندان شده است.

 رییس شورای اسلامی شهر فهرج افزود : 75 درصد معابر شهر فهرج خاکی است و در شهر فهرج پزشک متخصص لازم، فضای سبز مناسب و پارک نداریم و نبود این امکانات موجب شده تعداد زیادی از مردم از شهر فهرج مهاجرت کنند.

علیزاده، رییس شورای شهر فهرج نبود ادارات در شهرستان و خدمات دهی توسط نمایندگی اداره رضا علیزاده با اشاره به اینکه چندین سال از شهرستان شدن فهرج می گذرد اما شهر فهرج هنوز چهره مرکز شهرستان بودن را به خود نگرفته است و زمانی که طوفان می وزد مشکلات زیادی برای مردم به وجود می آید، ادامه داد: پس از وقوع طوفان مردم برای نظافت منازلشان باید مقدار زیادی خاک از منازلشان جمع آوری کنند.

رییس شورای شهر فهرج عنوان کرد: در روستاها بالای 90 درصد معابر آسفالت شدند اما در شهر فهرج بالای 70 درصد معابر خاکی است.

 علیزاده گفت: ما از شهرستان بودن فهرج خوشحالیم اما فهرج هیچگونه امکانات مناسب شهری ندارد، باید تدابیری اندیشیده شود تا جلوی مهاجرت مردم گرفته شود و اگر این روند ادامه پیداکند فه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبار محرومیت بر چهره «فهرج» و مهاجرت شهروندان

غبار محرومیت بر چهره «فهرج» و مهاجرت شهروندان