مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 23:302024-01-03حوادث

محاکمه پسری که مادرش را به دلیل فرار کشت


سرقت مسلحانه از آرامگاه اویس قرنی/ غوغای مسافر عصبان/ آخرین وضعیت پرونده قتل مهرجویی/ آتش نشانی پلیس درآتش سوزی عمدی !/ محاکمه پسری که مادرش را به دلیل فرار کشت/ سرقت های میلیاردی از منازل اعیان نشین!/ ماجرای ربوده شدن آراد کوچولو از مقابل داروخانه - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه سیزدهم دی ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  سرقت مسلحانه از آرامگاه اویس قرنی متولی آرامگاه منسوب به اویس قرنی در کرمانشاه تأیید کرد که وجوه نقدی موجود در داخل این اثر تاریخی مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید غوغای مسافر عصبانی دست خودم نبود از همان دوران کودکی خیلی عجول بودم و برای رسیدن به خواسته هایم با همه درگیر می شدم؛ آن روز هم وقتی به خود آمدم که.

بیشتر بخوانید آخرین وضعیت پرونده قتل مهرجویی سخنگوی قوه قضاییه از برگزاری نخستین جلسه دادگاه پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش در هفته آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید آتش نشانی پلیس درآتش سوزی عمدی! جوان خشمگینی که خانه پدری اش را با ساکنان آن به آتش کشیده بود، در حالی از امدادرسانی آتش نشانان جلوگیری کرد که نیرو های انتظامی پس از تیراندازی های هوایی و هدفمند، مجبور شدند دل به شعله های آتش بزنند و عامل این آتش سوزی را دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه پسری که مادرش را به دلیل فرار کشت

محاکمه پسری که مادرش را به دلیل فرار کشت