مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:402024-01-15سياسي

تنور داغ «انتخابات» با حضور چهره های مشهور در رفسنجان


حضور چهره های مشهور از نمایندگان ادوار گذشته و فعلی رفسنجان و مسؤولان سابق و فعلی سیاسی این شهرستان در انتخابات تنور این رویداد سیاسی در این شهرستان را داغ کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفندماه امسال برگزار می شود.

از ماه ها قبل نامزدها خود را آماده کردند و در موعد مقرر ثبت نام کرده و پس از طی مراحل قانونی منتظر نتیجه تأیید صلاحیت ها شدند.

شهرستان رفسنجان در بُعد سیاسی، شهری خاص است و از گذشته های دور دو شاخه اصلاح طلب و اصولگرا در این شهرستان مطرح بود، اصلاح طلبان و اصولگرایان از همان قدیم شور و هیجان در انتخابات به وجود می آوردند، شیخ عباسی ها(مرحوم حجت الاسلام شیخ عباس پورمحمدی از انقلابیون مطرح) و شیخ محمدی ها(آیت الله هاشمیان امام جمعه فقید)، این دو دسته بودند که شور و حرارتی ایجاد می کردند.

اما این سال ها نام این دو گروه دیگر کمرنگ شده و بزرگانی که پرچمدار این دودستگی بودند، الک خود را آویخته اند، البته نه اینکه حزب و جناح بازی از این شهرستان رخت بربسته باشد، در حالی که همه جای این کشور بحث حزب و جناح وجود دارد، رفسنجان هم از این قاعده مستثنی نیست و اصلاح طلب و اصولگرا همچنان بر سر زبان ها جاری ست و امسال نیز همینگونه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنور داغ «انتخابات» با حضور چهره های مشهور در رفسنجان

تنور داغ «انتخابات» با حضور چهره های مشهور در رفسنجان