مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 23:252024-01-16بين الملل

وزیر اسراییلی: هیچ جایگزینی برای حکومت حماس در نوار غزه وجود ندارد


«جدعون ساعر» عضو کابینه کوچک رژیم اسراییل : ما با فروپاشی حماس فاصله زیادی داریم و اگر کسی تصور کند که جایگزینی برای حکومت حماس در غزه وجود خواهد داشت در حالی که این جنبش سرپاست، - جدعون ساعر عضو کابینه کوچک رژیم اسراییل : ما با فروپاشی حماس فاصله زیادی داریم و اگر کسی تصور کند که جایگزینی برای حکومت حماس در غزه وجود خواهد داشت در حالی که این جنبش سرپاست، این اتفاق به راحتی نخواهد افتاد.

یک وزیر اسراییلی روز سه شنبه گفت وضعیت کنونی جنبش حماس در غزه و تداوم آن نشان می دهد که هیچ جایگزینی برای حاکمیت آن در نوار غزه وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جدعون ساعر عضو کابینه کوچک رژیم صهیونیستی در امور سیاسی و امنیتی به رادیو ارتش این رژیم گفت: ما با فروپاشی حماس فاصله زیادی داریم و اگر کسی تصور کند که جایگزینی برای حکومت حماس در غزه وجود خواهد داشت در حالی که این جنبش سرپاست، این اتفاق به راحتی نخواهد افتاد.

ساعر که یکی از اعضای اصلی حزب اردوگاه ملی تحت رهبری بنی گانتس وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی است بارها مخالفت خود را با نحوه مدیریت جنگ توسط بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ابراز کرده است.

همچنین در روزهای اخیر یاییر لاپید رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی بارها از وزیران عضو حزب اردوگاه ملی از جمله گادی آیزنکوت، بنی گان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اسراییلی: هیچ جایگزینی برای حکومت حماس در نوار غزه وجود ندارد

وزیر اسراییلی: هیچ جایگزینی برای حکومت حماس در نوار غزه وجود ندارد