مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:302024-01-01فرهنگي

دومین فیلم بلند کارگردان اردبیلی در سومین جشنواره بین المللی شیکاکو رقابت می کند


فیلمساز اردبیلی از حضور دومین فیلم بلند خود با عنوان سونسوز در جشنواره بین المللی فیلم ایندی شیکاگو خبر داد.

- ایسنا/اردبیل فیلمساز اردبیلی از حضور دومین فیلم بلند خود با عنوان "سونسوز" در جشنواره بین المللی فیلم ایندی شیکاگو خبر داد.

رضا جمالی 11 دی در گفتگو با ایسنا از تداوم موفقیت های دومین فیلم بلند خود در عرصه های هنری بین المللی خبرداد و گفت: سونسوز در یازدهمین حضور بین المللی خود در سومین جشنواره بین المللی فیلم ایندی شیکاگو از 31 دسامبر 2023 تا 13 ژانویه 2024 در کشور آمریکا رقابت خواهد کرد.

وی افزود: فیلم سونسوز 2 دسامبر نیز کاندیدای بهترین فیلم بلند در بخش جایزه جشنواره آلترناتییوا کشور قزاقستان بود که در شهر آلماتی برگزار شد.

جمالی اظهار کرد: داستان فیلم سونسوز در مورد فیلمساز پیری هست که در تلاش است فیلمی را که بیست سال پیش در مورد نازایی زنان روستایشان ساخته و موفق به اتمام فیلم نشده دوباره پس از گذشت چندین سال همان موضوع را کار کند، اما با مشکلاتی در ساخت فیلم روبرو میشود.

این کارگردان اردبیلی تصریح کرد: داستان فیلم سونسوز در واقع داستان فیلم کوتاه کات است که در سال 1391 آن را ساخته ام و با آن فیلم کوتاه نیز جوایز معتبر ملی و بین المللی زیادی را کسب کرده ام و همچنین خدا را شاکرم که در فیلم بلندم نیز این موفقیتها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین فیلم بلند کارگردان اردبیلی در سومین جشنواره بین المللی شیکاکو رقابت می کند

دومین فیلم بلند کارگردان اردبیلی در سومین جشنواره بین المللی شیکاکو رقابت می کند