مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:502024-01-10سياسي

مسابقات قرآن فرصتی برای خدمت بیشتر به قرآن و جامعه باشد


یکی از راه یافتگان به مرحله نهایی بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم با تصریح بر این که بیشترین توجه در مسابقات قرآنی باید به رشته های مفاهیم و تفسیر باشد خاطر نشان کرد: - زهرا صلاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به این که حفظ قرآن را از سال 1376 شروع کرده و اکنون حافظ کل قرآن کریم است بیان کرد: در آن زمان احساس می کردم خلأیی در زندگی دارم که فقط با انس با قرآن و مداومت بر تلاوت و تدبر می توان آن خلأ را پر کرد.

وی افزود: با توفیق و عنایت الهی، حس خوبی از همراهی و همنشینی با قرآن به من دست داد و سبب شد تا این مسیر را همچنان ادامه دهم و احساس سختی نداشته باشم.

صلاحی که متولد شهر تهران و ساکن این شهر است درباره خانواده خود گفت: دو دختر دارم که یکی پرستار و دیگری دانشجوی رشته پزشکی است و کمتر از یک ماه است که مادربزرگ شده ام و احساس می کنم مسئولیت بیشتری برای اشاعه فرهنگ قرآنی بر دوش من است.

وی درباره روش خود در حفظ قرآن کریم گفت: در آن زمان روش مدون یا کلاس آموزشی نمی شناختم؛ لذا شروع به حفظ قرآن به صورت شخصی در خانه کردم و با این که فرزند کوچکی هم داشتم سعی می کردم روزی دو تا سه ساعت به حفظ قرآن اختصاص دهم.

صلاحی اضافه کرد: البته چند سال بعد نوار قرآن استاد پرهیزکار به دستم رسید که توانستم به کمک آن محفوظات قرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قرآن فرصتی برای خدمت بیشتر به قرآن و جامعه باشد

مسابقات قرآن فرصتی برای خدمت بیشتر به قرآن و جامعه باشد