مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 07:452024-01-15اقتصادي

ظرفیت بالقوه نیمروز در حوزه صنایع دستی و خامه دوزی


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیمروز گفت: حمایت از صنعتگران و معرفی و فروش محصولات آنها می تواند در کاهش نرخ بیکاری این شهرستان کمک کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیمروز گفت: حمایت از صنعتگران و معرفی و فروش محصولات آنها می تواند در کاهش نرخ بیکاری این شهرستان کمک کند.

ایرج نصیرآبادی در حاشیه نشست هم اندیشی جمعی از فعالان صنایع دستی و بانوان تحت پوشش اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با فرماندار اظهار کرد: نیمروز دارای ظرفیت های بالقوه ای در حوزه آموزش و ترویج صنایع دستی به خصوص در بخش خامه دوزی است و علاقه مندان خاص خود را هم جذب کرده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیمروز افزود: به منظور بررسی مشکلات و مطالبات صنعتگران شهرستان به طور دایم و منظم جلساتی با حضور مسئولان برگزار می شود تا نسبت به حل و برطرف کردن آنها اقدام شود که این جلسه هم در همین راستا برگزار شد.

فرماندار نیمروز نیز در این جلسه به ظرفیت های بالای شهرستان در هنر خامه دوزی اشاره کرد و گفت: شهر ادیمی به عنوان شهر ملی خامه دوزی کشور انتخاب شده که نشانگر اصالت فرهنگی و هنری مردم این منطقه است و ضرورت دارد تا در راستای ترویج و توسعه این هنر بومی بیش از پیش تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بالقوه نیمروز در حوزه صنایع دستی و خامه دوزی

ظرفیت بالقوه نیمروز در حوزه صنایع دستی و خامه دوزی