مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 05:152023-12-30سياسي

مردم ایران در 9 دی 1388 انقلاب اسلامی را بیمه کردند


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مردم وفادار و انقلابی ایران اسلامی در نهم دی 1388، یک بار دیگر انقلاب را بیمه کردند، گفت: مردم به دشمنان و بدخواهان نظام نشان دادند که جوشش انقلابی و آرمان های امام راحل(ره) و شهدا در باور عمیق و قلب آنها جاری است.

- رضا رحیم پور، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی امروز در گفت وگو با فارس با بیان اینکه مردم وفادار و انقلابی ایران اسلامی در 9 دی 1388، یک بار دیگر انقلاب را بیمه کردند، اظهار داشت: در حماسه 9 دی مردم به دشمنان و بدخواهان نظام نشان دادند که جوشش انقلابی و آرمان های امام راحل(ره) و شهدا در باور عمیق و قلب آنها ساری و جاری است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از جمله امریکا و صهیونیسم با رمز تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 88، برخی عناصر خود را در داخل اجیر کردند، تصریح کرد: آنها می خواستند به بهانه دروغ، زمینه اغتشاش و ناامنی را در کشور ایجاد کنند تا به زعم خود به اهدافشان در براندازی نظام برسند، اما تلاش های آنها به جز تخریب اموال عمومی و خسارت به مردم نتیجه بر عکس داد و نفرت مردم از دشمنان را به دنبال داشت.

وی ناکامی دشمنان در توطئه علیه نظام را در جریان اغتشاشات 88 را، بصیرت مردم و هدایت رهبر فرزانه انقلاب دانست و گفت: مادامی که مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران در 9 دی 1388 انقلاب اسلامی را بیمه کردند

مردم ایران در 9 دی 1388 انقلاب اسلامی را بیمه کردند