مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:502023-12-27فرهنگي

«جهان مرد»، روایت 40 سال جهاد حاج قاسم در مهمترین منطقه دنیا+ فیلم


سردبیر ویژه برنامه «جهان مرد» که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی روی آنتن خواهد رفت درباره این برنامه می گوید که «چیزی که در طول این 4 سال مغفول واقع شده کارکردهای اجتماعی - فرهنگی حاج قاسم و مکتب حاج قاسم بود که در برنامه های مختلف مورد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی برنامه جهان مرد به روایت 40 سال فعالیت جهادی حاج قاسم سلیمانی در منطقه خاورمیانه می پردازد.

جهان مرد برنامه ای ترکیبی به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد هادی نعمت اللهی و سیدصادق شهربانویی و سردبیری میکاییل دیانی در گفتگو با همرزمان حاج قاسم سلیمانی ناگفته هایی از نقش ایشان در امنیت ایران و منطقه را بازگو می کند.

روایت هایی از کودکی تا شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی به بیان همرزمان و بستگان او در این ویژه برنامه نمایش داده خواهد شد.

ویژه برنامه جهان مرد تهیه شده در بنیاد مکتب حاج قاسم، هرشب حوالی ساعت 23:00 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

میکاییل دیانی، سردبیر برنامه  جهان مرد در خصوص جزییات تولید این برنامه به خبرنگار فارس گفت: ما سعی داشتیم تا در گفت وگو با شاهدان میدانی اتفاقاتی که حاج قاسم در آن ها نقش اساسی داشته در برهه های مختلف از ماجراهای داخلی مثل دفاع مقدس و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهان مرد»، روایت 40 سال جهاد حاج قاسم در مهمترین منطقه دنیا+ فیلم

«جهان مرد»، روایت 40 سال جهاد حاج قاسم در مهمترین منطقه دنیا+ فیلم