مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:052023-12-23سياسي

منابع اعتباری خوبی برای خراسان جنوبی در راه است


با توجه به موافقت مقام معظم رهبری برای برداشت از صندوق توسعه ملی همچنین پروژه های سنواتی و مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی به زودی شاهد تخصیص بودجه های خوبی به استان خواهیم بود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهارداشت: براساس گزارش دستگاه های متولی، احداث سه تقاطع غیر همسطح در بیرجند لازم است که عملیات عمرانی 2 تقاطع از محل اعتبارات بند (ب) تبصره (11) قانون بودجه انجام خواهد شد و با این شرایط 50 درصد هزینه ساخت از محل کمک های دولتی و 50 درصد از محل اعتبارات شهرداری خواهد بود.

وی ادامه داد: در این جلسه با توجه به اهمیت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاوری، اختصاص حداقل 100 میلیارد ریال و حداکثر 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات استان برای تقویت منابع این صندوق مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه عرضه عمده زعفران در فصل برداشت محصول در بورس سبب ضرر و زیان زعفران کاران استان می شود تصریح کرد: با پیگیری بخش دولتی و نمایندگان استان برای کمک به زعفران کاران از عرضه عمده زعفران در بورس کالا در بازه زمانی فصل برداشت جلوگیری شد که اقدام خوبی به نفع معیشت کشاورزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع اعتباری خوبی برای خراسان جنوبی در راه است

منابع اعتباری خوبی برای خراسان جنوبی در راه است