مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 01:412024-01-03سياسي

آیت الله کعبی: دشمن می خواهد از طریق این حوادث تروریستی شکست خود را ترمیم کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امشب در جمع مردم اهواز اظهار کرد: در حادثه تروریستی امروز کرمان عاشقان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با خون خود بار دیگر با راه امام و شهیدان پیمان بستند.

وی در همین ارتباط بیان کرد: شهدای عملیات تروریستی کرمان در مسیر مقاومت و شهدای این مسیر حرکت کردند و این مسئله  با خون خود آنها ثابت شد.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جمعیت زیادی شرکت کردند، گفت: این مسئله نشان می دهد که حاج قاسم شهید برای دشمن خطرناک تر از حاج قاسمی است که در قید حیات بود و در میدان حضور داشت.

وی تصریح کرد: امروز به جای یک حاج قاسم ملت ایران و فرزندان امت اسلامی حاج قاسم های دیگری را در مکتب این شهید پرورش می دهند، یقین بدانیم این حادثه سبب می شود که پیروان مکتب مقاومت اسلامی در مسیر خود جدی تر شوند و بر عزم و اراده آنها نیز افزوده حواهد شد.

آیت الله کعبی با تاکید بر این نکته که با این حوادث راه شهید حاج قاسم سلیمانی باصداقت و عزم بیشتری تداوم پیدا خواهد کرد، ادامه داد: مثل حوادثی که در طول هشت سال دفاع مقدس رخ داد که سبب می شد مردم بیشتر به جبهه بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله کعبی: دشمن می خواهد از طریق این حوادث تروریستی شکست خود را ترمیم کند

آیت الله کعبی: دشمن می خواهد از طریق این حوادث تروریستی شکست خود را ترمیم کند