مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:502024-01-12سياسي

سرکوبی سخت و محکم در انتظار عاملان و مسببان حمله تروریستی کرمان است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به حمله تروریستی 13 دی ماه گفت: با شناسایی دقیق مجریان و عوامل پشت صحنه و تحقق فرمان امام جامعه، - ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به حمله تروریستی 13 دی ماه گفت: با شناسایی دقیق مجریان و عوامل پشت صحنه و تحقق فرمان امام جامعه، سرکوبی سخت و محکم در انتظار عاملان و مسببان این حادثه است .

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه امروز کرمان با توصیه همه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: باید سعی بر این باشد که در همه شئون زندگی رضایت خداوند را در نظر بگیریم.

وی در ادامه افزود: یکی از نکات مهم در تربیت اسلامی و نگاه قرآنی، توجه به ابتلائات و آزمایش الهی است.

علیدادی با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم برای سربلند بیرون آمدن از آزمایشات، صبر در برابر مصیبت ها و ناملایمات است، گفت: مورد دیگری که ما را به پیروزی می رساند، استمداد از خداوند در سختی هاست و تکیه بر ایمان درونی و تکیه بر خداوند ما را کمک می کند از امتحان سرافراز بیرون بیاییم.

امام جمعه کرمان در ادامه به مناسبت های ماه رجب و سالروز شهادت فداییان اسلام، شهید حکیم و شهیدان مظلوم و مقتدر حادثه تروریستی کرمان اشاره کرد و در ادامه با اشاره به سالروز فرار شاه از کشور افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکوبی سخت و محکم در انتظار عاملان و مسببان حمله تروریستی کرمان است

سرکوبی سخت و محکم در انتظار عاملان و مسببان حمله تروریستی کرمان است