مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:052024-01-12سياسي

بکارگیری نیروهای بومی در کارخانه طلای تفتان سیستان و بلوچستان


همگام با پیشبرد طرح ساخت کارخانه طلای تفتان تلاش کردیم پیوست های ورود صنعت به منطقه را مورد توجه قرار دهیم و یکی از اقداماتی که در این راستا انجام شد انتخاب نیروی انسانی با اولویت شایسته گزینی و از میان مردم بومی منطقه بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل هلدینگ صدرتامین گفت: همگام با پیشبرد طرح ساخت کارخانه طلای تفتان تلاش کردیم پیوست های ورود صنعت به منطقه را مورد توجه قرار دهیم و یکی از اقداماتی که در این راستا انجام شد انتخاب نیروی انسانی با اولویت شایسته گزینی و از میان مردم بومی منطقه بود.

امیرحسین نادری امروز جمعه در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان و حضور در محل اجرای طرح احداث کارخانه استحصال طلای تفتان افزود: در حال حاضر نیروهایی که در مراحل آزمون استخدامی، مصاحبه تخصصی و طب صنعتی انتخاب شده اند را به دوره های تخصصی آموزشی در مجتمع طلای موته اعزام کرده ایم.

وی بیان کرد: این سرمایه انسانی که در مرحله پیش از ورود به کارخانه آموزش عالی دیده اند، توانایی بالایی در انتقال دانش دارند و عملکردشان تسریع در بازده و در نهایت سرعت بخشیدن به روند سرمایه گذاری های بعدی و آبادانی منطقه را به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین ادامه داد: کارخانه استحصال طلای تفتان، یکی از مهمترین طرح های در دست اجرای هلدینگ صدر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری نیروهای بومی در کارخانه طلای تفتان سیستان و بلوچستان

بکارگیری نیروهای بومی در کارخانه طلای تفتان سیستان و بلوچستان