مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:362024-01-05سياسي

سخنان بی تعارف آل هاشم با رییس سازمان محیط زیست درباره مازوت سوزی نیروگاه تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: هفته گذشته بدون اطلاع قبلی به نیروگاه حرارتی تبریز رفتم و دیدم که کارکنان و کارگران مشغول فعالیت هستند و موضوع آلودگی را بررسی می کردند؛ البته بنده در تابستان تذکر داده بودم که از هم اکنون به فکر زمستان باشید و معا ون عمرانی استانداری نیز به موضوع خوب ورود کرده است.

  وی افزود: این نیروگاه در اختیار صندوق بازنشستگی کشوری است و وزارت های مختلفی در این خصوص نقش دارند و با توجه به اینکه مصرف گاز خانگی در اولویت است از این رو مصرف گاز برای نیروگاه با محدودیت روبه روست.

  آل هاشم ادامه داد: البته سوخت مازوت از  یک ماه دیرتر شروع شد و نیروگاه مجبور به مازوت سوزی شده است و با توجه به اینکه این مازوت سوزی استاندارد نیست تصمیم بر یک طرح توسعه ضروری شده است که همه کارهای مطالعاتی طرح فاز توسعه ای نیروگاه انجام شده است و در مرحله اخذ مجوز زیست محیطی برای عملیاتی اجرایی آماده است ولی متاسفانه مجوزها داده نمی شود.

  نماینده ولی فقیه در استان خطاب به رییس سازمان محیط زیست گفت: آقای سلاجقه! این مازوت سوزی  تخریب بیشتری دارد یا سوخت گاز و گازوییل؟ انتظار بررسی بیشتر و ارائه راهکار است تا مشکل آلودگی هوای تبریز و شهر و روستاهای اطراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان بی تعارف آل هاشم با رییس سازمان محیط زیست درباره مازوت سوزی نیروگاه تبریز

سخنان بی تعارف آل هاشم با رییس سازمان محیط زیست درباره مازوت سوزی نیروگاه تبریز