مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 23:402024-01-07حوادث

اعتراف دزدان گوشی قاپ به 350 فقره سرقت!


شبکه بزرگ گوشی قاپی در حالی با تلاش نیروهای انتظامی مشهد  متلاشی شد که پدرخوانده مالخران این شبکه قصد داشت گوشی های سرقتی را به آن سوی مرزهای کشور انتقال دهد.

فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته با اشاره به دستگیری 11 عضو یک شبکه بزرگ گوشی قاپی گفت: ماموران کلانتری کوی پلیس هنگام گشت زنی در بولوار فرودگاه مشهد، دو جوان موتورسوار را مشاهده کردند که به قصد قاپیدن گوشی یک مرد رهگذر، به سمت وی حرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، سرهنگ احمد نگهبان افزود: در همین حال عوامل گشت وارد عمل شدند و به تعقیب موتورسواران سارق پرداختند که با ورود به کوچه های اطراف تلاش می کردند تا از چنگ پلیس بگریزند اما در کمتر از سه دقیقه عملیات تعقیب و گریز دزدان موتورسوار به محاصره درآمدند و حلقه های قانون را بر دستان خود دیدند.

مقام ارشد انتظامی مشهد با اشاره به انتقال دو موتورسوار مذکور به مقر انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت پرونده های گوشی قاپی، بلافاصله بازجویی های تخصصی از آنان آغاز و مشخص شد که دو متهم 16 و 18 ساله طی چند ساعت گذشته پنج فقره سرقت انجام داده اند چرا که در بازرسی بدنی از ترک نشین موتورسیکلت، 5 دستگاه گوشی تلفن سرقتی از جاسازی ماهرانه در ناحیه کمر وی کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف دزدان گوشی قاپ به 350 فقره سرقت!

اعتراف دزدان گوشی قاپ به 350 فقره سرقت!