مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:552023-12-25سياسي

در شهرستان مرزی و گردشگرپذیر آستارا کسری آرد و نان نداریم


ما در شهرستان مرزی و گردشگر پذیر آستارا کسری آرد و نان نداریم اما به دلیل وجود جمعیت شناور و همچنین قاچاق آرد در مقطعی با مشکل کمبود نان مواجه شدیم که هم اینک وضعیت آرد و نان در این شهرستان ساماندهی شده و نباید دیگر شاهد مشکل در این بخش باشیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: ما در شهرستان مرزی و گردشگر پذیر آستارا کسری آرد و نان نداریم اما به دلیل وجود جمعیت شناور و همچنین قاچاق آرد در مقطعی با مشکل کمبود نان مواجه شدیم که هم اینک وضعیت آرد و نان در این شهرستان ساماندهی شده و نباید دیگر شاهد مشکل در این بخش باشیم.

اسدالله عباسی امروز، 4 دی ماه در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا که در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش آستارا برگزار شد، با بیان اینکه در پروژه راه آهن رشت - آستارا برای مشاوره مجدد با پیمانکاران روسی به توافق خواهیم رسید تا این پروژه با کمترین هزینه و همچنین با کمترین خسارت به سرانجام برسد اظهار کرد: خوشبختانه قطار توسعه در گیلان به سرعت در حال حرکت است و راه آهن رشت - کاسپین نیز که در دولت های قبل متوقف مانده بود، هم اینک به نقطه پایانی خود رسیده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: بهره برداری از این پروژه باعث تحول در اقتصاد کشور و گیلان می شود که با بکارگیری آن می توانیم به دریاهای آزاد دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شهرستان مرزی و گردشگرپذیر آستارا کسری آرد و نان نداریم

در شهرستان مرزی و گردشگرپذیر آستارا کسری آرد و نان نداریم