مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 17:352024-01-13اجتماعي

بارش برف در کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل


در حال حاضر در کلیه محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف هستیم و توصیه می شود که هموطنان تا اطلاع ثانوی از سفرهای غیر ضروری در جاده ها خودداری کنند.

- وحید علیپور، رییس پلیس راه استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل علی رغم بارش برف باز بوده و تردد در آن ها در جریان است.

وی افزود: در محور اردبیل به سراب شاهد کولاک شدید هستیم و تردد از محورهای اردبیل به آستارا و اسالم به خلخال نیز فقط با زنجیر چزخ امکان پذیر است.

رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: در محور اردبیل به آستارا در محدوده پلیس راه استان گیلان به دلیل قیچی کردن یک دستگاه تریلی شاهد ترافیک سنگین در این محور هستیم که علی رغم بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه کلیه محورهای مواصلاتی استان باز است.

علیپور تصریح کرد: پلیس راه استان خودروهای عبوری از جاده ها را از لحاظ دارا بودن زنجیزچرخ کنترل می کند و در صورت عدم وجود زنجیر چرخ از ادامه سفر خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی جلوگیری به عمل می آید.

وی تشریح کرد: با توجه به شدت بارش برف و سطح لغزنده جاده ها توصیه می شود که هموطنان تا آرامش اوضاع جوی از تردد غیر ضرور در جاده ها خودداری کرده و در صورت لزوم سفر نیز حتما زنجیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل

بارش برف در کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل