مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:452024-01-02اقتصادي

کشاورزی نوین با فراخوان کارآفرینان برتر کشاورزی


وقت آن رسیده است که رویکردی نوآورانه در زمینه کشاورزی داشته باشیم بنابراین به کارآفرینانی نیاز داریم که در این زمینه با ما همراه شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی وقت آن رسیده است که رویکردی نوآورانه در زمینه کشاورزی داشته باشیم بنابراین به کارآفرینانی نیاز داریم که در این زمینه با ما همراه شوند.

به نقل از ویفروم، جوامع و کشاورزان در خط مقدم شدیدترین تأثیرات تغییرات آب وهوایی هستند که به طور فزاینده ای بر تولید و مصرف مواد غذایی تأثیر می گذارند.

در حال حاضر خشکسالی، بیابان زایی طولانی، تخریب زمین، بارندگی غیرقابل اعتماد، سیل شدید، طوفان های شدیدتر و دمای شدید اغلب در حال افزایش هستند.

این مسائل توانایی افراد برای پرورش غذا و داشتن رژیم غذایی سالم و ایمن را مختل می کند و آنان را در تنگنای اقتصادی قرار می دهد زیرا جریان درآمد اولیه آنان با نوسانات آب وهوایی تهدید می شود.

سیستم های غذایی بیش از 10 تریلیون دلار یا بیش از 12 درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی امروز را نشان می دهند و 40 درصد از همه مشاغل به نوعی به سیستم غذایی مرتبط هستند.

سیستم کشاورزی غذایی شامل سفر غذا از مزرعه به سفره و فراتر از آن می شود.

غذا تمام جنبه های زندگی ما را درک می کند و به هر گوشه از کره زمین می رسد اما به جای استفاده از پتانسیل عظیم برای تأثیر مثبت، روش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی نوین با فراخوان کارآفرینان برتر کشاورزی

کشاورزی نوین با فراخوان کارآفرینان برتر کشاورزی