مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:252024-01-01اقتصادي

آغاز طرح مقابله با پوشاک قاچاق در گلستان


معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از آغاز اجرای طرح مقابله با عرضه پوشاک با نشان های خارجی قاچاق در این استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از آغاز اجرای طرح مقابله با عرضه پوشاک با نشان های خارجی قاچاق در این استان خبر داد.

  جعفر کرامتی عصر دوشنبه 11 دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در طرح مقابله با عرضه پوشاک با نشان های خارجی قاچاق که از ابتدای دی ماه در سطح کشور اجرایی شده است.

وی گفت: تیم های بازرسی از واحد های صنفی فروش پوشاک سطح استان بازرسی و در صورت مشاهده 125 نشان تجاری پوشاک خارجی که از مصادیق قاچاق کالا هستند و عرضه آنها تخلف محسوب می شود با فروشندگان آنها برخورد خواهند نمود .

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: با اجرای این طرح ، تیم های بازرسی در قالب گشت های مشترک متشکل از بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، اداره اماکن انتظامی استان، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه در دو نوبت صبح و عصر روند عرضه پوشاک در واحدهای صنفی را بررسی و از فروش البسه و پوشاک با نشان خارجی در فروشگاه ها و مراکز صنفی جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح مقابله با پوشاک قاچاق در گلستان

آغاز طرح مقابله با پوشاک قاچاق در گلستان