مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 23:052023-12-29سياسي

طرح ساماندهی مجتمع های باغ شهری را متوقف کنید!!


مجمع دانشجویی آرمان (عدالت خواه) دانشگاه شیراز طی نامه ای به استاندار فارس خواستار متوقف شدن طرح ساماندهی مجتمع های باغ شهری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجمع دانشجویی آرمان (عدالت خواه) دانشگاه شیراز طی نامه ای به استاندار فارس خواستار متوقف شدن طرح  ساماندهی مجتمع های باغشهری شد.

متن کامل نامه به شرح زیر است: بسم الله الذی أَمَرَ بالقسط جناب آقای دکتر ایمانیه، استاندار محترم استان فارس سلام علیکم  نیک مستحضرید که بیش از یک دهه از تصویب طرح  فلاحت در فراغت میگذرد، طرحی که نه تنها غیر فنی و غیر کارشناسی است که هیچ توجیه علمی و اقتصادی نداشته و تهدیدی بر منابع آب و خاک است.

همچنین لازم به یادآوری است که وجود باغ شهرها از چالش های بزرگ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است که به دلیل تعریف نشدن در شهرسازی، هیچ گونه قوانینی در خصوص آنها وجود ندارد؛ اما با وجود تمام انتقادات و پرسش های دلسوزان، نه تنها طرح مذکور منتفی نگردید که اکنون زمزمه ها و اخبار تلخی مبنی بر الحاق باغشهر های ایجاد شده در طرح قبلی به محدوده شهری شیراز با عنوان طرح ساماندهی مجتمع های باغ شهری (باغ ویلا)  استان فارس به گوش می رسد؛ طرحی که  عیناً مصداق بارز دور زدن قانون است! اکنون سوال دانشجویان عدالت خواه به طور واضح و صریح  این است که: اگر هدف، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی مجتمع های باغ شهری را متوقف کنید!!

طرح ساماندهی مجتمع های باغ شهری را متوقف کنید!!