مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:452024-01-08اقتصادي

از یک درصد ظرفیت های گردشگری کرمانشاه هم استفاده نکرده ایم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه از یک درصد ظرفیت گردشگری استان استفاده نکرده ایم، گفت: استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی و گردشگری راحت ترین و بهترین راه برای تولید ثروت در استان است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه از یک درصد ظرفیت گردشگری استان استفاده نکرده ایم، گفت: استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی و گردشگری راحت ترین و بهترین راه برای تولید ثروت در استان است.

علی شعبانی در نشست کارگروه اجتماعی استان، اظهار کرد: کرمانشاه از ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و طبیعی بسیار زیادی برخوردار است که می توان با بکارگیری مناسب آن شرایط اقتصادی استان را متحول کرد.

معاون استانداری کرمانشاه با بیان اینکه از ظرفیتی که در حوزه میراث و گردشگری استان وجود دارد شاید از یک درصد آن هم استفاده نشده، ادامه داد: استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی و گردشگری در حوزه خدمات امروز راحت ترین و بهترین راه برای تولید ثروت برای همه اقشار جامعه است.

وی با بیان اینکه هزینه ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری از بسیاری حوزه ها پایین تر است و افراد بسیاری نیز از منافع آن سهیم می شوند، گفت: برای مثال با راه اندازی یک مجموعه بوم گردی در یک روستا بخش زیادی از افراد جامعه محلی با ارایه خدمات جانبی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از یک درصد ظرفیت های گردشگری کرمانشاه هم استفاده نکرده ایم

از یک درصد ظرفیت های گردشگری کرمانشاه هم استفاده نکرده ایم