مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:152024-01-08سياسي

پروژه های عمرانی باید در موعد مقرر به بهره برداری برسد


تاکید جدی ما این است که پروژه های عمرانی براساس برنامه زمان بندی و در موعد مقرری که روز کلنگ زنی اعلام می شود، - ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تاکید جدی ما این است که پروژه های عمرانی براساس برنامه زمان بندی و در موعد مقرری که روز کلنگ زنی اعلام می شود، به بهره برداری برسد.

حسن موحدیان امروز 18 دی ماه، در صدویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، ضمن محکومیت حمله تروریستی به زائران مزار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در این اقدام وحشیانه بیش از 90 نفر از هموطنان گرانقدرمان، کودکان و زنان معصوم به خاک و خون کشیده شدند و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

تروریست ها حتی از دوست داران سردار دل ها می ترسند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی کرمان و شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: شهادت راه فلاح و رستگاری برای همه است.

دشمنان این مرزوبوم گمان می کنند که می توانند با چنین اقدامات خبیثانه ای مردم را از راه ولایت و انقلاب دور و آن ها را نسبت به کشور و نظام و انقلاب، دلسرد کنند اما کج فهم و بی خرد هستند که از سال ها ترور و خون ریزی خود درس نمی گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی باید در موعد مقرر به بهره برداری برسد

پروژه های عمرانی باید در موعد مقرر به بهره برداری برسد