مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:002024-01-03اقتصادي

گزارش 22 ماهه عملیات اجرایی گروه پیشرانان پیشرفت ایران ارائه شد


در دوازدهمین جلسه پروژه های پیشران اقتصاد ملی به ریاست معاون اول رییس جمهور، گزارش بیست و دو ماهه عملیات اجرایی گروه پیشرانان پیشرفت ایران ارائه و از افزایش 14 درصدی ارزش کل پروژه ها خبر داده شد.

- در دوازدهمین جلسه پروژه های پیشران اقتصاد ملی به ریاست معاون اول رییس جمهور، گزارش بیست و دو ماهه عملیات اجرایی گروه پیشرانان پیشرفت ایران ارائه و از افزایش 14 درصدی ارزش کل پروژه ها خبر داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که دستیار اقتصادی رییس جمهور و مدیران عامل شرکت های بزرگ معدنی، فلزی و پتروشیمی حضور داشتند، اعلام شد ارزش سرمایه گذاری کل پروژه های گروه پیشرانان پیشرفت ایران در حال حاضر از 17,2 میلیارد دلار به 19.

5 میلیارد دلار رسیده است.

همچنین در این جلسه اعلام شد که از 48 پروژه پیشران اقتصاد ملی تاکنون سه پروژه بزرگ افتتاح شده است و در اوایل سال آینده با افتتاح 4 پروژه دیگر طی دو سال گذشته 7 پروژه ملی به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین مقرر شد پیگیری های لازم برای رفع برخی موانع اجرایی تعدادی از پروژه هایی که از برنامه اولیه عقب هستند، صورت گرفته و برای پروژه های مذکور طی یک ماه آینده برنامه جبرانی ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش 22 ماهه عملیات اجرایی گروه پیشرانان پیشرفت ایران ارائه شد

گزارش 22 ماهه عملیات اجرایی گروه پیشرانان پیشرفت ایران ارائه شد