مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:152024-01-01اجتماعي

کانون یاریگران زندگی در روستای«چنار» کرمانشاه افتتاح شد


کانون یاریگران زندگی در روستای چنار منطقه جلالوند بخش فیروزآباد شهر کرمانشاه با حضور مسوولان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کانون یاریگران زندگی در روستای چنار منطقه جلالوند بخش فیروزآباد شهر کرمانشاه امروز با حضور سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، بخشدار فیروزآباد، مسوولانی از فرمانداری، سپاه نبی اکرم(ص)، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، بزرگان و معتمدین، اعضای شوراهای اسلامی روستاها، معلمان و دانش آموزان و .

افتتاح گردید.

کیوان گل آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در این مراسم، اظهار کرد: امروزه در دنیا آسیب های اجتماعی بویژه اعتیاد یک چالش بزرگ است که به عنوان بدترین و خطرناک ترین آسیب در سطح دنیا مطرح است.

وی ادامه داد: باید با کمک و یاری هم در جهت کاهش اعتیاد در جامعه تلاش کنیم همواره پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را در اولویت برنامه های خود قرار دهیم.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: کانون یاری گران زندگی در روستا در راستای تأکید بر مسوولیت پذیری اجتماعی روستاها به منظور ترویج سبک زندگی سالم و با نشاط، تقویت رویکرد توانمندسازی جامعه روستایی، توسعه رویکرد مردمی سازی و افزایش مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون یاریگران زندگی در روستای«چنار» کرمانشاه افتتاح شد

کانون یاریگران زندگی در روستای«چنار» کرمانشاه افتتاح شد