مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 23:402023-12-23ورزشي

حسینی: سپاهان بهترین تیم ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری از قبل از دیدار با سپاهان اظهار داشت: جایگاه سپاهان صدر جدول است، - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: سپاهان تیمی است که نیاز به کمک هیچ کسی ندارد و بهترین تیم ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری از قبل از دیدار با سپاهان اظهار داشت: جایگاه سپاهان صدر جدول است، چون در زمین امتیازات زیادی گرفته است، به مسائل غیرفوتبالی کاری ندارم؛ حق سپاهان است که صدر جدول باشد.

وی افزود: امیدوارم با توجه به تمریناتی که داشتیم  بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم، نکته ای که باید بگویم این است که داور بازی فردا، بازی سپاهان-پیکان در فصل گذشته را نیز قضاوت کرده است، اشتباهات زیادی در داوری دیدار سال قبل رخ داد.

حسینی تصریح کرد: سپاهان تیمی است که نیازی به کمک هیچ کسی ندارد و بهترین تیم ایران است، امیدوارم بازی ببینیم که همه راضی باشند و نتیجه را فوتبال تعیین کند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ترکیب بازیکنان کاملی نداریم، از نظر نیروی انسانی محدویت داریم و مانند تیم های دیگر ترکیب پرستاره ای در اختیار نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: سپاهان بهترین تیم ایران است

حسینی: سپاهان بهترین تیم ایران است