مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:402024-01-11اجتماعي

این 18 استان امروز برفی و بارانی می شوند + اسامی


سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش باران و برف، کولاک برف در مناطق کوهستانی و کاهش نسبی دما در 18 استان طی امروز خبر داده است.

- ایرنا نوشت: بارش باران و برف فردا (جمعه) در نوار غربی کشور، برخی مناطق استان ها واقع در دامنه های جنوبی البرز و برخی نقاط شمال شرق کشور رخ می دهد.

سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش باران و برف، کولاک برف در مناطق کوهستانی و کاهش نسبی دما در 18 استان طی امروز خبر داد و اعلام کرد: فردا در برخی مناطق کشور وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و بررسی نقشه های همدیدی و آینده نگری، امروز (پنجشنبه) در استان های کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، تهران، البرز مرکزی، قزوین و مناطقی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قم چهارمحال و بختیاری، نیمه شمال خوزستان، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و برف، وزش باد و در ارتفاعات کولاک برف پیش بینی شده است.

سازمان هواشناسی در هشدار نارنجی رنگ با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی از بارش برف در نواحی با اقلیم سرد و مرتفع، وزش باد شدید موقتی، مه گرفتگی، کاهش دید، در مناطق کوهستانی کولاک برف، کاهش نسبی دما و احتمال بهمن خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این 18 استان امروز برفی و بارانی می شوند + اسامی

این 18 استان امروز برفی و بارانی می شوند + اسامی