مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:252024-01-20دانش

مسؤولان دفاتر تقریب مذاهب با هوشیاری دشمن را ناکام بگذارند


قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسؤولان دفاتر تقریب مذاهب با هوشیاری راهبردهای دشمن را برای ایجاد تفرقه و جدایی بین مسلمانان ناکام بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ششمین نشست سراسری مسؤولان دفاتر تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی سروری مجد قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد قشم برگزار شد.

سروری مجد در این نشست با اشاره به نقش اجتماعی، فرهنگی و مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی در تشکیل دفاتر تقریب مذاهب گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، به عنوان دانشگاهی مسأله محور بر اساس اسناد بالادستی و سند جامع تحول و تعالی این دانشگاه می کوشد تا در جهت تحقق اهداف دانشگاه و انقلاب اسلامی به مسؤولیت های اجتماعی، فرهنگی و.

.

.

خود عمل کند.

وی با تأکید بر حفظ ارتقای علمی در کنار حفظ شأن، منزلت و کیان دانشگاه با هدف توسعه و گسترش فضای انقلابی افزود: دفاتر تقریب مذاهب باید براساس تشریک مساعی با بهره گیری از کتاب آسمانی قرآن کریم بر محور برنامه های علمی و پژوهشی تلاش کنند تا اهداف اصلی تشکیل این دفاتر که حفظ معنویات، وحدت و مشترکات مذهبی است به خوبی نشان داده شود و در مقابل نیز از مسائل تفرقه افکن و ایجاد اختلاف که موجب تشتت آرا می شود، پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان دفاتر تقریب مذاهب با هوشیاری دشمن را ناکام بگذارند

مسؤولان دفاتر تقریب مذاهب با هوشیاری دشمن را ناکام بگذارند