مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 10:552024-01-19فرهنگي

تهیه کننده قدیمی وارد سریال سازی می شود؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسلم آقاجانزاده را به عنوان تهیه کننده کودک و نوجوان می شناسند؛ تهیه کننده ای که «محله گل و بلبل» را برای شبکه دو سیما تولید کرده و پخش «بالش ها» او را شبکه کودک در دستور کار قرار داده است.

- مسلم آقاجانزاده که سال ها او را به عنوان تهیه کننده کودک و نوجوان می شناسیم قرار است با سریال سازی یا ساخت یک رئالیتی شوی تازه ای درقاب جعبه جادو مهمان خانه ها شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسلم آقاجانزاده را به عنوان تهیه کننده کودک و نوجوان می شناسند؛ تهیه کننده ای که محله گل و بلبل را برای شبکه دو سیما تولید کرده و پخش بالش ها او را شبکه کودک در دستور کار قرار داده است.

او سال ها کار های دیگری همچون بچه محل و کلبه عموپورنگ و بسیاری از کار های دیگر حوزه کودک و نوجوان را ساخته که در عمده این کار ها داریوش فرضیایی معروف به عموپورنگ اجرا کننده آن بوده است.

آقاجانزاده مدتی است به عنوان مدیرعامل کانون رسانه های دیداری فعالیت می کند و در نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر از سامانه ثبت طرح و ایده ای رونمایی کرد که به گفته خودش این سامانه در راستای صیانت از ایده های نو، خلاق و بکر و در جهت حمایت از طراحان و ایده پردازان جوان و پیشکسوت با دو رویکرد ثبت ایده و عرضه ایده با نام خود طراح پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کننده قدیمی وارد سریال سازی می شود؟

تهیه کننده قدیمی وارد سریال سازی می شود؟