مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:002024-01-10بين الملل

یورش صهیونیست ها به درمانگاه بیت لحم/ زخمی شدن 12 فلسطینی در نابلس


وزیر بهداشت فلسطین اعلام کرد، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی وابسته به وزارت بهداشت فلسطین در جنوب کرانه باختری یورش برده و وسایل داخل آن را تخریب کردند.

- وزیر بهداشت فلسطین اعلام کرد، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی وابسته به وزارت بهداشت فلسطین در جنوب کرانه باختری یورش برده و وسایل داخل آن را تخریب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، می الکیله، وزیر بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز درمانی الرشایده واقع در استان بیت لحم یورش برده و وسایل داخل آن را تخریب و پرونده های بیماران را نابود کردند.

براساس نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، وزیر بهداشت فلسطین ضمن محکوم کردن یورش نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به این درمانگاه وابسته به وزارت بهداشت فلسطین، این اقدام صهیونیستی ها را اقدامی وحشیانه توصیف کرد.

وی از سازمان جهانی بهداشت و کمیته بین المللی صلیب سرخ خواست تا برای حفاظت از این مراکز و تاسیسات بهداشتی و درمانی وارد عمل شوند.

الکیله در ادامه افزود این مرکز درمانی به بیش از سه هزار تن خدمات رسانی می کند و شامل خدمات پزشکی و بهداشتی در زمینه های پزشکی عمومی، زنان، زایمان، کودکان، داروسازی و آزمایشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش صهیونیست ها به درمانگاه بیت لحم/ زخمی شدن 12 فلسطینی در نابلس

یورش صهیونیست ها به درمانگاه بیت لحم/ زخمی شدن 12 فلسطینی در نابلس