مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:052024-01-09اقتصادي

حوادث ناشی از کار سالانه 4 درصد تولید ناخالص داخلی کشور را هدر می دهد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نیروی انسانی در محیط کار و کارگاه ها از عوامل مهم تولید و پایداری یک بنگاه به شمار می رود، بنابراین ارتقای ایمنی و حفظ نیروی کار از عوامل بسیار مهم است که کارفرمایان برای پایداری تولید و کاهش هزینه ناشی از حوادث .

- معاون روابط کار از کاهش 14درصدی حوادث شغلی در سال 1401 خبر داد و گفت:تأثیر حوادث ناشی از کار و بیماری های کار بر تولید ناخالص داخلی کشور 4 درصد است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نیروی انسانی در محیط کار و کارگاه ها از عوامل مهم تولید و پایداری یک بنگاه به شمار می رود، بنابراین ارتقای ایمنی و حفظ نیروی کار از عوامل بسیار مهم است که کارفرمایان برای پایداری تولید و کاهش هزینه ناشی از حوادث باید شرایطی در کارگاه ها و محیط کار فراهم کنند که علاوه بر حفظ سلامتی نیروی کار، به پایداری تولید و حفظ تجهیزات تولید کمک کند.

قانون تصویب مقاوله نامه ایمنی و بهداشت شغلی 1981 (1360) و سند الحاقی (پروتکل) 2002 (1381) مقاوله نامه ایمنی و بهداشت شغلی آبان ماه سال گذشته از تصویب مجلس شورای اسلامی گذشت که پس از تایید در شورای نگهبان در تاریخ 15 آذرماه 1400 جهت اجرا ابلاغ شد.

بر اساس مقاوله نامه 155 سازمان جهانی کار هر کشور عضو با توجه به شرایط و رویه های ملی و با مشورت با تشکل های کارفرمایی و کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث ناشی از کار سالانه 4 درصد تولید ناخالص داخلی کشور را هدر می دهد

حوادث ناشی از کار سالانه 4 درصد تولید ناخالص داخلی کشور را هدر می دهد