مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:202023-12-27سياسي

پذیرش اسباب بازی های مبتنی بر کارکردهای شناختی و هوش مصنوعی از 15 دی


در اولین رویداد بوت کمپ ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از 15 دی نسبت به پذیرش ایده ها اقدام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدیه کرمی، دبیر اولین رویداد بوت کمپ بازی ها، بسته ها و اسباب بازی های شناختی در نشست خبری امروز که در حاشیه دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در سالن همایش های بین المللی رازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، با اشاره به جزییات برگزاری رویداد بوت کمپ بازی ها، بسته ها و اسباب بازی ها، گفت: از 15 دی ماه متقاضیان می توانند ایده های خود را از طریق سایت رویداد ثبت کنند.

وی افزود: این رویداد با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و همچنین شتابدهنده ها و مراکز علمی برگزار می شود، ضمن آنکه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اعلام کرده که اگر اسباب بازی در حوزه ارتقای فرهنگ ترافیکی باشد، از آنها حمایت می کند.

کرمی یادآور شد: طرح های ارسالی در پایان دی ماه غربالگری اولیه می شوند و در نهایت طرح های برتر به سرمایه گذاران معرفی می شوند.

وی اضافه کرد: این رویداد در سه محور رویکرد شناختی در بازی ها ، هوش مصنوعی در بازی های شناختی و رویکرد تعاملی در بازی های شناختی توسط اساتید و متخصصان این حوزه برگزار می شود و علاقه مندان و شرکت کنندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش اسباب بازی های مبتنی بر کارکردهای شناختی و هوش مصنوعی از 15 دی

پذیرش اسباب بازی های مبتنی بر کارکردهای شناختی و هوش مصنوعی از 15 دی