مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 17:402024-01-07اقتصادي

شماره تماس ایران خودرو برای قرعه کشی


شرکت خودرو سازی ایران خودرو یکی از بزرگترین کارخانه های خودرو سازی در ایران است که فعالیت خود را از مرداد ماه سال 1341 آغاز کرده و از آن سال تا به اکنون انواع خودرو های سواری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ،  این شرکت برای برقراری ارتباطی بهتر با مشتریان خود، سامانه ها و کانال های ارتباطی مختلفی را راه اندازی کرده است که در این مقاله به بررسی کامل آن ها خواهیم پرداخت.

برای برقراری ارتباط با کارشناسان این شرکت، کافیست تا شماره پشتیبانی ایران خودرو یعنی 096440 را گرفته و در صف انتظار بمانید.

لازم به ذکر است که این شماره، شماره شبانه روزی ایران خودرو بوده و مشتریان گرامی می توانند تمامی سوالات خود را در هر ساعت از شبانه روز در رابطه با محصولات ایران خودرو، نحوه ثبت نام در طرح های فروش و پیش فروش و … از کارشناسان این مرکز بپرسند.

گاه ممکن است که به دلیل تماس های زیاد با شماره شبانه روزی ایران خودرو، مدت انتظار در صف پاسخگویی به سوال طولانی شود و مشتریان نتوانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و یا از راهنمایی مورد نیاز خود بهره مند شوند.

در چنین شرایطی می توانید با مرکز مشاوره مشورت به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره تماس ایران خودرو برای قرعه کشی

شماره تماس ایران خودرو برای قرعه کشی